Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на
потребах учнів», а саме, те що оцінювання має відбуватися постійно
протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях
знань та навичок, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми,
використовувати підсумкове оцінювання.Робота
учнів поліпшується, коли їм ясно показують, як їх робота оцінюється, і що
очікується.
Учні
починають краще судити про якість своєї власної роботи.
Учні
отримують більш інформативний відгук про свої сильні сторони і сторони, що
потребують поліпшення.
Учні
дізнаються про критерії, які використовуються для організації взаємного зворотного
зв'язку.
Критерії
визначаються в спеціальних термінах.
Оцінювання
є об'єктивнішим і послідовним.
Загальний
час, витрачений на оцінку учнівських робіт скорочується
Ефективність
навчання вивчається з використанням різних методів.
Прогрес
вимірюється і документально підтверджується.
Комментариев нет:
Отправить комментарий